Pracovní nabídka
Obchodní zástupce pronájmu – Troubsko, Brno
Do oddělení Pronájmu hledáme zkušeného Obchodního zástupce/kyni pro Jihomoravský kraj, který/á by pečoval/a o portfolio našich stávajících zákazníků a zároveň aktivně vyhledával/a nové. Hledáme osobnost, která má zkušenost z obdobného odvětví, umí jednat jak se stavbyvedoucími přímo v terénu, tak s vysoce postavenými řediteli stavebních firem. Člověka, který je administrativně zdatný, protože pořádek musí být, ale nejraději pracovní dobu tráví přímo v terénu. Firma STATECH s. r. o. vznikla na konci roku 2005 jako menší rodinná firma. Dnes jsme díky kvalitním službám, které poskytujeme po celém území České republiky, lídrem na trhu. Naše stroje jsou užitečné nejen pro těžkou práci na stavbách, ale i při běžné údržbě ve výrobních halách, veřejného osvětlení, instalaci billboardů či při práci na Vašem domě. Jsme dceřinou společností belgické firmy TVH a součástí holdingu mateco, pod jejíž značkou se skupina věnuje pronájmu v 18 zemích světa.
Zveřejněno:
30.4.2021

Co všechno u nás budete dělat
- Aktivní obchodní činnost v oblasti pronájmu pracovních plošin.
- Vyhledávat nové zákazníky a obchodní příležitosti v regionu Jihomoravského kraje.
- Rozvíjet a udržovat vztahy se zákazníky.
- Aktivně komunikovat se zákazníky o novinkách v oblasti pracovních plošin a možnostech spolupráce.
- Úzce spolupracovat s koordinátorkou pronájmu, která administrativně zajišťuje pronájem v regionu a dalšími odděleními (logistika, pohledávky). Tvorbu cenových nabídek.
- Pracovat v našich interních systémech.
- Zastřešovat chod pobočky v Brně.
Co by vám nemělo chybět
- Máte rádi techniku a vyznáte se ve strojích, autech apod.
- Obchod máte v krvi a víte, co znamená „prozákaznický/á“.
- Jste profesionál/ka, který dovede firmu skvěle reprezentovat, máte navíc výborné komunikační dovednosti.
- Jste samostatní, pečliví a máte proaktivní přístup k práci.
- Řidičské oprávnění skupiny B a zkušenosti aktivního řidiče.
- Aktivní angličtina.
- Nebojíte se nových věcí, rádi se učíte.
- Jste zodpovědní, umíte si rozvrhnout práci tak, abyste stihli deadline a pokud něco nevíte, zeptáte se nebo si umíte poradit.
- Pokročilá počítačová gramotnost – Excel, Word, PPT, CRM systémy.
Co Vám můžeme nabídnout
- Stabilní zaměstnání v úspěšné mezinárodní firmě.
- Podporu nadřízeného, který zná obor velmi dobře a umí poradit.
- Zkušené kolegy ve všech odděleních firmy, kteří vám pomohou naskočit do nového prostředí a procesů.
- Možnost učit se novým věcem, možnost využít anglický jazyk.
- Zajímavé finanční a provizní ohodnocení.
- Firemní telefon, laptop
- Služební automobil
- Příspěvek na stravování
- 20 dní dovolené + 5 dní osobního volna
- Možnost dalšího rozvoje
Zaujala Vás naše nabídka? Budeme se těšit na Váš životopis! Pošlete nám ho společně s motivačním dopisem. Pokusíme se Vám odpovědět co nejdříve. Budeme se těšit na Vaši odpověď.