Pracovní nabídka

HR Generalist

Firma STATECH s.r.o. je stabilní společnost, která za 17 let svého působení ušla hezký kus cesty. Náš 140 členný tým najdete celkem 8 pobočkách po celé ČR. Do našeho týmu hledáme kolegu nebo kolegyni se zkušenostmi a zájmem o řízení lidských zdrojů a vztahů ve společnosti, HR nadšence, který/á by si převzal/a veškerou HR agendu, denní operativu, administrativu, nábor, nástupy zaměstnanců, rozvoj HR procesů ve společnosti a HR podporu pro vedoucí.
Zveřejněno:
18.4.2023
HR Generalist

Typ úvazku: Plný

Pracovní smlouva: Hlavní pracovní poměr 

Nástup: Ihned/dle domluvy

Lokalita: Počapelská 346, Dolní Beřkovice  

CO VŠECHNO U NÁS BUDETE DĚLAT:

  • Budete zajišťovat komplexní HR agendu naší společnosti
  • Budete udávat HR strategii společnosti, Vaší zodpovědností bude rozvoj a řízení veškerých HR procesů a aktivit
  • Budete poskytovat odborné poradenství v oblasti vedení a řízení lidských zdrojů managementu a vedoucím jednotlivých oddělení, budete jejich partnerem při náboru i řízení a rozvoji jejich týmů
  • Povedete náborový proces se vším, co k němu patří od tvorby inzerátu, správu kariérních stránek, po vedení pohovorů, komunikaci s uchazeči a spolupráci s vedoucími. Když se s chutí ujmete employment brandingu, bude to super.
  • Společně s nástupním procesem se budete podílet na přípravě nástupního zaškolení, adaptaci nových zaměstnanců a jejich rozvoji.
  • Budete mít na starost celý životní cyklus zaměstnance (pravidelná školení, rozvoj, změny v náplni práce) až po jeho případný odchod ze společnosti, který budete také koordinovat.
  • Povedete veškerou personální administrativu
  • Vaší zodpovědností bude rozvoj a nastavování HR procesů. Některé bude potřeba nastavit od úplné nuly a my očekáváme, že v tomto budete proaktivní a samostatní. Budete se aktivně podílet na implementaci nového HR systému. A jakožto jeho key-user předpokládáme, že Vám pokročilá práce na počítači nedělá problém, máte rádi novinky, nebojíte se změn, ani nových technologií a umíte si poradit.
  • Spolupracovat budete s managementem, vedoucími oddělení napříč společností, mzdovou účetní, marketingovým oddělením.
  • Na starost budete mít také GDPR.
  • Budete pravidelně komunikovat s Head of HR a Group Compliance Managerem.

CO BY VÁM NEMĚLO CHYBĚT:

  • Praxe na obdobné pozici alespoň 3 roky
  • Výborné komunikační schopnosti a psaný projev, empatie
  • Pokročilá znalost práce na PC a MS Office, schopnost pracovat v různých systémech, chuť učit se
  • Angličtina na komunikativní úrovni
  • Nevadí vám učit se v nových systémech a softwarech, řešit technické problémy.
  • Jste samostatní, organizovaní, pečliví a máte aktivní přístup k práci  

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:

  • Stabilní zaměstnání v úspěšné mezinárodní firmě
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Rozmanitou pracovní náplň, prostor pro vlastní iniciativu
  • Firemní telefon
  • Příspěvek na stravování
  • 20 dní dovolené + 5 dní osobního volna
  • Po zapracování možnost občasné práce z domova
  • Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje, příspěvek na výuku anglického jazyka
  • Roční bonus  

Zaujala Vás naše nabídka? Budeme se těšit na Váš životopis! Pošlete nám ho společně s motivačním dopisem. Pokusíme se Vám odpovědět co nejdříve. Budeme se těšit na Vaši odpověď. 

Dejte nám o sobě vědět

* Pole označená hvězdičkou jsou povinná. Tyto informace využijeme k vytvoření Vaší zákaznické karty a připravíme nabídku pro Vaše potřeby (bez těchto informací nemůžeme nabídku vytvořit).

Cookies

Chceme, abyste na našem webu našli rychle vše, co hledáte a nejen my vám zobrazovali věci, které vás zajímají. Proto potřebujeme ukládat cookies. Cookies slouží k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Následující volbou souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy. Další informace naleznete v našich zásadách týkající se cookies.