Pracovní nabídka
HR Generalist
Firma STATECH s.r.o. je stabilní společnost, která za 17 let svého působení ušla hezký kus cesty. Náš 140 členný tým najdete celkem 8 pobočkách po celé ČR. Do našeho týmu hledáme kolegu nebo kolegyni se zkušenostmi a zájmem o řízení lidských zdrojů a vztahů ve společnosti, HR nadšence, který/á by si převzal/a veškerou HR agendu, denní operativu, administrativu, nábor, nástupy zaměstnanců, rozvoj HR procesů ve společnosti a HR podporu pro vedoucí.
Zveřejněno:
18.4.2023

Typ úvazku: Plný
Pracovní smlouva: Hlavní pracovní poměr
Nástup: Ihned/dle domluvy
Lokalita: Počapelská 346, Dolní Beřkovice
CO VŠECHNO U NÁS BUDETE DĚLAT:
- Budete zajišťovat komplexní HR agendu naší společnosti
- Budete udávat HR strategii společnosti, Vaší zodpovědností bude rozvoj a řízení veškerých HR procesů a aktivit
- Budete poskytovat odborné poradenství v oblasti vedení a řízení lidských zdrojů managementu a vedoucím jednotlivých oddělení, budete jejich partnerem při náboru i řízení a rozvoji jejich týmů
- Povedete náborový proces se vším, co k němu patří od tvorby inzerátu, správu kariérních stránek, po vedení pohovorů, komunikaci s uchazeči a spolupráci s vedoucími. Když se s chutí ujmete employment brandingu, bude to super.
- Společně s nástupním procesem se budete podílet na přípravě nástupního zaškolení, adaptaci nových zaměstnanců a jejich rozvoji.
- Budete mít na starost celý životní cyklus zaměstnance (pravidelná školení, rozvoj, změny v náplni práce) až po jeho případný odchod ze společnosti, který budete také koordinovat.
- Povedete veškerou personální administrativu
- Vaší zodpovědností bude rozvoj a nastavování HR procesů. Některé bude potřeba nastavit od úplné nuly a my očekáváme, že v tomto budete proaktivní a samostatní. Budete se aktivně podílet na implementaci nového HR systému. A jakožto jeho key-user předpokládáme, že Vám pokročilá práce na počítači nedělá problém, máte rádi novinky, nebojíte se změn, ani nových technologií a umíte si poradit.
- Spolupracovat budete s managementem, vedoucími oddělení napříč společností, mzdovou účetní, marketingovým oddělením.
- Na starost budete mít také GDPR.
- Budete pravidelně komunikovat s Head of HR a Group Compliance Managerem.
CO BY VÁM NEMĚLO CHYBĚT:
- Praxe na obdobné pozici alespoň 3 roky
- Výborné komunikační schopnosti a psaný projev, empatie
- Pokročilá znalost práce na PC a MS Office, schopnost pracovat v různých systémech, chuť učit se
- Angličtina na komunikativní úrovni
- Nevadí vám učit se v nových systémech a softwarech, řešit technické problémy.
- Jste samostatní, organizovaní, pečliví a máte aktivní přístup k práci
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:
- Stabilní zaměstnání v úspěšné mezinárodní firmě
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Rozmanitou pracovní náplň, prostor pro vlastní iniciativu
- Firemní telefon
- Příspěvek na stravování
- 20 dní dovolené + 5 dní osobního volna
- Po zapracování možnost občasné práce z domova
- Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje, příspěvek na výuku anglického jazyka
- Roční bonus
Zaujala Vás naše nabídka? Budeme se těšit na Váš životopis! Pošlete nám ho společně s motivačním dopisem. Pokusíme se Vám odpovědět co nejdříve. Budeme se těšit na Vaši odpověď.