Asistentka servisu - Dolní Beřkovice

CO VŠECHNO U NÁS BUDETE DĚLAT
Oddělení servisu je jedním ze stavebních pilířů naší firmy a je naší prioritou dopravit k zákazníkovi stroje bezpečné a v nejlepší kvalitě. S tím souvisí i práce kolegů v backoffice.
Asistentka má na starosti záležitosti s řešením náhrad škod na půjčovaných strojích.
Administrativně i organizačně pomáhá zajišťovat chod oddělení servisu.
Objednává kancelářské potřeby, vytváří nákupní objednávky, zálohové faktury zakládá zákazníky do CRM.
Rozděluje pracovní oděvy zaměstnancům, plánuje víkendové služby kolegů.
Zastupuje koordinátorku školení v době její nepřítomnosti (dovolená, apod.).
CO BY VÁM NEMĚLO CHYBĚT
- Středoškolské vzdělání zakončené maturitou.
- Máte rádi administrativu a umíte si udělat ve věcech pořádek.
- Jste samostatní, pečliví a máte aktivní přístup k práci.
- Jste organizačně schopní.
- Nechceme po Vás multitasking na profi úrovni a zvládání 10 úkolů najednou. Budeme rádi, když si práci zorganizujete tak, aby na konci dne těch 10 úkolů bylo hotovo.
- Dobré komunikační schopnosti, které budete potřebovat při komunikaci se zákazníky.
- Anglický jazyk slovem i písmem je výhodou.
- Dobrá znalost MS Office, především Excel a Word, ale nebojíte se ani jiných systémů a rádi se v nich naučíte
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT
- Stabilní zaměstnání v úspěšné mezinárodní firmě
- Podporu nadřízeného a přátelský tým
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Rozmanitou pracovní náplň
- Firemní telefon
- Příspěvek na stravování
- 20 dní dovolené + 5 dní osobního volna
- Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje
Zaujala Vás naše nabídka? Budeme se těšit na Váš životopis! Pošlete nám ho společně s krátkým motivačním dopisem.