Pracovní nabídka

Asistentka servisu - Dolní Beřkovice

Firma STATECH s. r. o. vznikla na konci roku 2005 jako menší rodinná firma. Dnes jsme členem nadnárodní skupiny TVH a mateco holdingu a díky kvalitním službám, které poskytujeme po celém území České republiky, jsme také lídrem v oblasti pronájmu, prodeje a servisu na trhu. Naše stroje jsou užitečné nejen pro běžnou těžkou práci na stavbách, ale i při běžné údržbě ve výrobních halách, veřejného osvětlení, instalaci billboardů či při práci na Vašem domě. S více než 1600 stroji ve flotile a 8 pobočkami v různých krajích jsme největší půjčovnou pracovních plošin v České republice. Posouváme možnosti údržby a výstavby výškových staveb a objektů. V naší společnosti najdete nejen rozmanitost v oblasti servisu strojů, ale Vaše práce Vám nabídne také pohled na svět z výšky.
Zveřejněno:
16.9.2022
Asistentka servisu - Dolní Beřkovice

CO VŠECHNO U NÁS BUDETE DĚLAT 

  • Oddělení servisu je jedním ze stavebních pilířů naší firmy a je naší prioritou dopravit k zákazníkovi stroje bezpečné a v nejlepší kvalitě. S tím souvisí i práce kolegů v backoffice. 

  • Asistentka má na starosti záležitosti s řešením náhrad škod na půjčovaných strojích. 

  • Administrativně i organizačně pomáhá zajišťovat chod oddělení servisu. 

  • Objednává kancelářské potřeby, vytváří nákupní objednávky, zálohové faktury zakládá zákazníky do CRM. 

  • Rozděluje pracovní oděvy zaměstnancům, plánuje víkendové služby kolegů.  

  • Zastupuje koordinátorku školení v době její nepřítomnosti (dovolená, apod.).  

 
CO BY VÁM NEMĚLO CHYBĚT 

  • Středoškolské vzdělání zakončené maturitou. 
  • Máte rádi administrativu a umíte si udělat ve věcech pořádek. 
  • Jste samostatní, pečliví a máte aktivní přístup k práci. 
  • Jste organizačně schopní. 
  • Nechceme po Vás multitasking na profi úrovni a zvládání 10 úkolů najednou. Budeme rádi, když si práci zorganizujete tak, aby na konci dne těch 10 úkolů bylo hotovo. 
  • Dobré komunikační schopnosti, které budete potřebovat při komunikaci se zákazníky. 
  • Anglický jazyk slovem i písmem je výhodou. 
  • Dobrá znalost MS Office, především Excel a Word, ale nebojíte se ani jiných systémů a rádi se v nich naučíte 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT          

  • Stabilní zaměstnání v úspěšné mezinárodní firmě 
  • Podporu nadřízeného a přátelský tým 
  • Odpovídající mzdové ohodnocení 
  • Rozmanitou pracovní náplň 
  • Firemní telefon 
  • Příspěvek na stravování 
  • 20 dní dovolené + 5 dní osobního volna 
  • Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje   

Zaujala Vás naše nabídka? Budeme se těšit na Váš životopis! Pošlete nám ho společně s krátkým motivačním dopisem. 

 

 

Dejte nám o sobě vědět

* Pole označená hvězdičkou jsou povinná. Tyto informace využijeme k vytvoření Vaší zákaznické karty a připravíme nabídku pro Vaše potřeby (bez těchto informací nemůžeme nabídku vytvořit).

Cookies

Chceme, abyste na našem webu našli rychle vše, co hledáte a nejen my vám zobrazovali věci, které vás zajímají. Proto potřebujeme ukládat cookies. Cookies slouží k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Následující volbou souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy. Další informace naleznete v našich zásadách týkající se cookies.