Skladník/ce - centrála v Dolních Beřkovicích, stálá ranní

Firma STATECH s.r.o. je stabilní společnost, která za 20 let svého působení ušla hezký kus cesty. Náš 150 členný tým najdete celkem na 8 pobočkách po celé ČR. Díky kvalitním službám, které poskytujeme po celém území České republiky, jsme lídrem na trhu v oblasti pronájmu, prodeje, školení a servisu pracovních plošin. Naše stroje jsou užitečné nejen pro běžnou těžkou práci na stavbách, ale i při běžné údržbě ve výrobních halách, veřejného osvětlení, instalaci billboardů či při práci na Vašem domě. Aktuálně obsazujeme pozici:
Skladník/ce - centrála v Dolních Beřkovicích, stálá ranní
Tato pracovní pozice je součástí Oddělení náhradních dílů, které je nepostradatelným partnerem našeho servisního oddělení i zákazníků.
Hledáme spolehlivého a zodpovědného člověka se smyslem pro detail, který umí udržet pořádek, zorganizovat si práci, zvládne potřebnou administrativu a nebojí se naučit něco nového.
Co všechno u nás budete dělat
- spravovat a organizovat skladové zásoby (správné umístění, nastavení minima a maxima)
- přijímat náhradní díly od přepravců a následně je značit a zakládat na správné lokace ve skladu
- vydávat díly na prodej a opravu plošin (balení, zajišťování dopravy k zákazníkovi a na pobočky)
- spravovat interní skladový systém, provádět skladové operace v systému
- spolupracovat při pravidelných ročních inventurách ve firemních skladech na pobočkách
- zajišťovat drobné nákupy
- zajišťovat běžnou související administrativu
- spolupracovat s nákupčím, specialistou náhradních dílů a servisními techniky
Co by vám nemělo chybět
- praxe na obdobné pozici výhodou
- kladný vztah k administrativě
- aktivní přístup a chuť učit se novým věcem
- uživatelská znalost práce s PC (obsluha interního skladového systému)
- řidičský průkaz skupiny B, ostatní skupiny výhodou
- oprávnění pro obsluhu VZV výhodou
- systematičnost v práci, organizační dovednosti, schopnost udržovat pořádek
- komunikativnost, samostatnost
- zodpovědný a loajální přístup
Co Vám můžeme nabídnout
- stabilní zaměstnání v úspěšné mezinárodní firmě, největšího pronajímatele a prodejce pracovních plošin v ČR, která si však stále udržuje neformální rodinnou atmosféru a kde jsou podpora nadřízeného se smyslem pro humor a přátelský kolektiv, který spolu dobře vychází, samozřejmostí
- rozmanitou pracovní náplň
- pracovní dobu po-pá 7:00 – 15:30 hodin
- odpovídající mzdové ohodnocení a každoroční revizi mezd
- roční bonus až do výše 13. platu
- příspěvek na stravování (stravenkový paušál 99,- Kč za odpracovanou směnu)
- 20 dní dovolené + 5 dní osobního volna
- firemní telefon i pro soukromé použití
- potřebná školení a další odborná školení zaměřená na pracovní plošiny, zvyšování odbornosti formou dalšího vzdělávání a rozvoje, výuka anglického jazyka
- bonus za doporučení zaměstnance
- příspěvek či dárek k pracovnímu výročí a významným událostem v osobním životě (narozeniny, narození dítěte, odchod do důchodu)
- možnost zvýhodněného Vodafone tarifu až pro 3 rodinné příslušníky
- možnost zapůjčení pracovní plošiny pro osobní potřebu
- pomoc od společnosti v tíživé životní situaci formou bezúročné půjčky
Zaujala Vás naše nabídka? Zašlete nám Váš strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem. Budeme se těšit na Vaši odpověď.