Pracovní nabídka
Referent/ka nákupu náhradních dílů
Hledáte novou výzvu a zajímá Vás oblast náhradních dílů? Jste odpovědní, máte dobrou znalost angličtiny a hledáte stabilní práci? Hledáme právě Vás - přidejte se k nám a staňte se klíčovým hráčem v našem týmu. Nezmeškejte příležitost na skvělou kariéru a zašlete svůj životopis hned teď!
Zveřejněno:
14.12.2023

CO VŠECHNO U NÁS BUDETE DĚLAT
- Komunikace s tuzemskými a se zahraničními dodavateli
- Pravidelné jednoroční zpracování inventury skladu náhradních dílů, optimalizace skladových zásob
- Identifikace náhradních dílů podle zadání a požadavků v systému, vyhledávání konkrétních dílů v dílovém rozkresu
- Výběr a rozvíjení vztahů s dodavateli, zajištění smluvních podmínek, koordinace dodacích termínů
- Vystavování objednávek, evidence a zpracování faktur
- Samostatné nastavování a správa ceníků náhradních dílů
- Práce v interním systému Dynamics FO
CO BY VÁM NEMĚLO CHYBĚT
- min. SŠ vzdělání
- Anglický jazyk komunikativně (80% vyřizování po mailu, 20% telefonicky)
- Dobrá znalost MS Office, především Excel a Word. Znalost kontingenčních tabulek.
- Odpovědnost, flexibilita, spolehlivost
- ŘP sk. B - výhodou
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT
- Stabilní zaměstnání v úspěšné mezinárodní firmě
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Firemní telefon se sim kartou i k soukromému použití
- Příspěvek na stravování
- 20 dní dovolené + 5 dní osobního volna
- Roční bonus
Zaujala Vás naše nabídka?
Zašlete nám Váš životopis společně s motivačním dopisem. Budeme se těšit na Vaši odpověď.