Pracovní nabídka

Specialista oddělení Náhradních dílů - Dolní Beřkovice

Do oddělení Náhradních dílů hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Specialisty/ky oddělení Náhradních dílů. Pozice už ve firmě existuje a nyní hledáme náhradu za kolegu, který se bude přesouvat na jinou pozici. Nehledáme obchodního zástupce pro aktivní prodej náhradních dílů, ale člověka, který se bude umět samostatně postarat o zákazníka a jeho potřeby. Firma STATECH s. r. o. vznikla na konci roku 2005 jako menší rodinná firma. Dnes jsme díky kvalitním službám, které poskytujeme po celém území České republiky, lídrem na trhu. Naše stroje jsou užitečné nejen pro běžnou těžkou práci na stavbách, ale i při běžné údržbě ve výrobních halách, veřejného osvětlení, instalaci billboardů či při práci na Vašem domě. Jsme dceřinou společností belgické firmy TVH a působíme v 18 zemích. Neustále rosteme a snažíme se zlepšovat své služby.
Zveřejněno:
10.9.2020
Specialista oddělení Náhradních dílů - Dolní Beřkovice

Co všechno u nás budete dělat 

  • Nakupovat a prodávat náhradní díly. 
  • Nebudete ale obchodní zástupce, takže se nemusíte obávat aktivního prodeje.
  • Na této pozici reagujete především na poptávky. 
  • Spravovat a nastavovat ceny náhradních dílů.  
  • Budete zodpovědný/á za fakturaci. 
  • Zpracování inventury (1x ročně). 
  • Podání hlášení intrastat. 
  • Komunikovat se zákazníky i dodavateli na denní bázi, často v anglickém jazyce.  
  • Spolupracovat s ostatními klíčovými odděleními firmy – pronájem, prodej, servis, školitelé. 
  • Na základě dotazů a poptávek zákazníků budete identifikovat a vyhledávat příslušné náhradní díly.  
  • Podporovat naše servisní oddělení.  
  • Koordinovat dvoučlenného týmu přímo na centrále.  
  • Pracovat v našich interních systémech  

Co by vám nemělo chybět  

  • Máte rádi techniku a vyznáte se ve strojích, autech apod.  
  • Předchozí praxe na podobné pozici. 
  • Řidičské oprávnění skupiny B a zkušenosti aktivního řidiče.  
  • Aktivní angličtina na středně pokročilé úrovni. 
  • Jste samostatní, pečliví a máte aktivní přístup k práci. 
  • Nechybí vám analytické a logické myšlení, baví vás excel a práce v různých systémech a aplikacích. 
  • Nebojíte se nových věcí, rádi se učíte 
  • Jste zodpovědní, umíte si rozvrhnout práci tak, abyste stihli deadline a pokud něco nevíte, zeptáte se nebo si umíte poradit. 
  • Jste trpěliví, a to především vůči lidem kolem vás.    

Co Vám můžeme nabídnout  

  • Stabilní zaměstnání v úspěšné mezinárodní firmě 
  • Podporu nadřízeného, který tuto pracovní pozici zná a umí poradit. 
  • Možnost učit se novým věcem, možnost využít anglický jazyk.  
  • Firemní telefon, laptop  
  • Stravenky v hodnotě 110 Kč 
  • 20 dní dovolené + 5 dní osobního volna

Zaujala Vás naše nabídka? Budeme se těšit na Váš životopis! Pošlete nám ho společně s motivačním dopisem. Pokusíme se Vám odpovědět co nejdříve, počítejte ale, prosím, s vyjádřením do 2 týdnů od obdržení Vašich materiálů. Budeme se těšit na Vaši odpověď. 

Dejte nám o sobě vědět

* Pole označená hvězdičkou jsou povinná. Tyto informace využijeme k vytvoření Vaší zákaznické karty a připravíme nabídku pro Vaše potřeby (bez těchto informací nemůžeme nabídku vytvořit).