Pracovní nabídka
Hlavní účetní na centrálu
Baví vás účetnictví, máte rádi ve věcech pořádek, máte rádi lidi, jste zvyklí komunikovat v angličtině a hledáte firmu, kde budete moci uplatnit své letité zkušenosti, potenciál a naučit se zase něco nového? Tak to by se vám mohlo líbit u nás. Firma STATECH s.r.o. je stabilní společnost, která za 15 let svého působení ušla hezký kus cesty. Náš stodvacetičlenný tým najdete celkem 8 pobočkách po celé ČR. Stále rosteme, ale také chceme stabilizovat a zlepšovat naše vnitřní procesy, abychom se mohli věnovat tomu, co nás sem všechny přivedlo – poskytovat našim zákazníkům kvalitní a profesionální servis a bezpečná řešení, která hledají a zároveň vytvářet pracovní prostředí, kde se budeme cítit dobře. Pro náš účetní tým tedy hledáme novou/nového vedoucí/ho, který/á by vedl nejen stávající účetní, ale také veškeré účetnictví naší společnosti.
Zveřejněno:
9.2.2021

Co všechno u nás budete dělat
- Budete leadrem menšího tříčlenného účetního týmu. Rádi bychom, abyste koordinoval/a práci svých kolegů, vedl/a je, rozvíjel/a, motivoval/a je, ale zároveň jim byl/a dobrým šéfem/kou, na kterého se mohou spolehnout a vždy obrátit.
- Budete plně zodpovídat za správnost účetnictví společnosti, zpracovávat měsíční a roční závěrky,
- připravovat podklady pro audity, metodicky vést účetnictví,
- připravovat vnitřní účetní předpisy a metodické pokyny pro vedení účetnictví v souladu s českými a mezinárodními účetními standardy,
- zpracovávat reporty a pravidelné výstupy z účetnictví finanční ředitelce a vrcholovému managementu.
- V náplni vaší práce nebude chybět ani komunikace a spolupráce s externími subjekty (např. auditor, banka, finanční úřad, apod.),
- s mateřskou společností v zahraničí
- a spolupráce s finanční ředitelkou.
Co by vám nemělo chybět
- Vzdělání (SŠ/VŠ) ekonomického směru
- Praxe na obdobné pozici alespoň 5 let
- Znalost české účetní a daňové problematiky
- Angličtina na pokročilé úrovni – alespoň B2
- Baví vás účetnictví, máte rádi administrativu a lidi
- Nevadí vám učit se v nových systémech a softwarech, řešit technické problémy
- Zkušenost s vedením menších týmů
- Excel na pokročilé úrovni
- Jste samostatní, pečliví a máte aktivní přístup k práci
- Jste organizačně schopní. Nechceme po Vás multitasking na profi úrovni a zvládání 10 úkolů najednou. Budeme rádi, když si práci zorganizujete tak, aby na konci dne těch 10 úkolů bylo hotovo.
Co Vám můžeme nabídnout
- Stabilní zaměstnání v úspěšné mezinárodní firmě
- Podporu nadřízené se smyslem pro humor a přátelský tým 3 lidí
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Rozmanitou pracovní náplň
- Firemní telefon
- Stravenky (vyplácené paušálem na účet)
- 20 dní dovolené + 5 dní osobního volna
- Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje, příspěvek na výuku anglického jazyka
- Roční bonus
Zaujala Vás naše nabídka? Budeme se těšit na Váš životopis! Pošlete nám ho společně s motivačním dopisem. Pokusíme se Vám odpovědět co nejdříve, počítejte ale, prosím, s vyjádřením do 2 týdnů od obdržení Vašich materiálů. Budeme se těšit na Vaši odpověď.