Pracovní nabídka

Hlavní účetní na centrálu

Baví vás účetnictví, máte rádi ve věcech pořádek, máte rádi lidi, jste zvyklí komunikovat v angličtině a hledáte firmu, kde budete moci uplatnit své letité zkušenosti, potenciál a naučit se zase něco nového? Tak to by se vám mohlo líbit u nás. Firma STATECH s.r.o. je stabilní společnost, která za 15 let svého působení ušla hezký kus cesty. Náš stodvacetičlenný tým najdete celkem 8 pobočkách po celé ČR. Stále rosteme, ale také chceme stabilizovat a zlepšovat naše vnitřní procesy, abychom se mohli věnovat tomu, co nás sem všechny přivedlo – poskytovat našim zákazníkům kvalitní a profesionální servis a bezpečná řešení, která hledají a zároveň vytvářet pracovní prostředí, kde se budeme cítit dobře. Pro náš účetní tým tedy hledáme novou/nového vedoucí/ho, který/á by vedl nejen stávající účetní, ale také veškeré účetnictví naší společnosti.
Zveřejněno:
9.2.2021
Hlavní účetní na centrálu

Co všechno u nás budete dělat

  • Budete leadrem menšího tříčlenného účetního týmu. Rádi bychom, abyste koordinoval/a práci svých kolegů, vedl/a je, rozvíjel/a, motivoval/a je, ale zároveň jim byl/a dobrým šéfem/kou, na kterého se mohou spolehnout a vždy obrátit.
  • Budete plně zodpovídat za správnost účetnictví společnosti, zpracovávat měsíční a roční závěrky,
  • připravovat podklady pro audity, metodicky vést účetnictví,
  • připravovat vnitřní účetní předpisy a metodické pokyny pro vedení účetnictví v souladu s českými a mezinárodními účetními standardy,
  • zpracovávat reporty a pravidelné výstupy z účetnictví finanční ředitelce a vrcholovému managementu.
  • V náplni vaší práce nebude chybět ani komunikace a spolupráce s externími subjekty (např. auditor, banka, finanční úřad, apod.),
  • s mateřskou společností v zahraničí
  • a spolupráce s finanční ředitelkou.  

Co by vám nemělo chybět

  • Vzdělání (SŠ/VŠ) ekonomického směru
  • Praxe na obdobné pozici alespoň 3 roky
  • Znalost české účetní a daňové problematiky
  • Angličtina - důležité je, nebát se mluvit, odborné výrazy Vás naučíme a pomůžeme Vám se rozmluvit
  • Baví vás účetnictví, máte rádi administrativu a lidi
  • Nevadí vám učit se v nových systémech a softwarech, řešit technické problémy
  • Zkušenost s vedením menších týmů
  • Excel na pokročilé úrovni
  • Jste samostatní, pečliví a máte aktivní přístup k práci
  • Jste organizačně schopní. Nechceme po Vás multitasking na profi úrovni a zvládání 10 úkolů najednou. Budeme rádi, když si práci zorganizujete tak, aby na konci dne těch 10 úkolů bylo hotovo.  

Co Vám můžeme nabídnout

  • Stabilní zaměstnání v úspěšné mezinárodní firmě
  • Podporu nadřízené se smyslem pro humor a přátelský tým 3 lidí
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Rozmanitou pracovní náplň
  • Firemní telefon
  • Stravenky (vyplácené paušálem na účet)
  • 20 dní dovolené + 5 dní osobního volna
  • Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje, příspěvek na výuku anglického jazyka
  • Roční bonus  

Zaujala Vás naše nabídka? Budeme se těšit na Váš životopis! Pošlete nám ho společně s motivačním dopisem. Pokusíme se Vám odpovědět co nejdříve, počítejte ale, prosím, s vyjádřením do 2 týdnů od obdržení Vašich materiálů. Budeme se těšit na Vaši odpověď.

Dejte nám o sobě vědět

* Pole označená hvězdičkou jsou povinná. Tyto informace využijeme k vytvoření Vaší zákaznické karty a připravíme nabídku pro Vaše potřeby (bez těchto informací nemůžeme nabídku vytvořit).