Novinky

11. 8. 2016

Další nabídka zaměstnání

Nyní jdou k dispozici tyto volné pozice:

1) Obchodní zástupce pro Prahu

Požadujeme: komunikativní schopnosti, min. SŠ vzdělání, pokročilou znalost práce na PC, znalost anglického nebo německého jazyka, znalost problematiky pracovních plošin výhodou. Praxe v obchodu min 1 rok.

Náplň práce: pronájem pracovních plošin, správa pronájmu plošin, kalkulace nabídek, komunikace se svými zákazníky, komunikace s dispečinkem o dopravách plošin, aktivní vyhledávání nových kontaktů.

Nabízíme: Služební automobil, notebook, telefon. Výborné platové ohodnocení závislé na provizním systému. Zajímavou práci v mladém kolektivu a možný profesní růst.

 

2) Servisní technik pro Ostravu

Požadujeme: praxe v oboru mechanika, hydraulika, zámečnictví. Řidičský průkaz min. skupiny B. Výuční list nebo SŠ vzdělání, komunikační schopnosti.

Nabízíme zajímavou práci v mladém kolektivu, odpovídající platové ohodnocení a profesní růst.

 

3) Asistentka prodeje

Požadujeme: výborné komunikační schopnosti, znalost práce na počítači, anglický jazyk slovem i písmem – úroveň pokročilý (frekventovaná denní komunikace slovem i písmem), časovou flexibilitu, samostatnost, odolnost vůči stresu.

Nabízíme: práci v příjemném pracovním kolektivu, s velmi rozmanitou pracovní náplní. Právě různorodost pracovních činností dělá práci zajímavou, rozmanitou a kreativní.

   Náplň práce: Kompletní podpora prodejního oddělení (Objednávání strojů, příjem strojů, fakturace – výdej, příjem,             sledování stavu skladových zásob, evidence strojů, dokumentová příprava strojů k prodeji, odesílání požadavků prodeje na servis, objednávky dopravy, komunikace s centrálními sklady v zahraničí – NL, IT, DK)

               Administrativní záležitosti (objednávky CE certifikátů, jejich překlad, správa manuálů, běžné   překlady, tisk, vazba,        

                překlad dokumentů (dopisy, emaily, certifikáty…)

               Přípravy na školení, vystavování certifikátů na školení, vystavování průkazů, obsluhovatele pracovních plošin,              

               tisk podkladů.

                Zajišťování zásobování a občerstvení na příležitostné akce.  Objednávání dárkových předmětů, marketingových

                předmětů. Spolutvorba katalogů. Aktualizace webových stránek Přípravy a tisk letáků.

                 Výkazy intrastatu – dovoz, vývoz, celní úkony -  dovoz, vývoz mimo EU,

                  Další činnosti: Registrace vozidel na DÚ, Správa ISO, Správa inzerce

 

Pokud budete mít zájem o jakoukoli nabízenou pozici, prosím zašlete své životopisy na email dlouha@statech.cz, Kontaktní osoba Tereza Dlouhá

 

Děkuji a přeji hezký den.